Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

tirsdag den 5. juni 2012

Hello Clara

Clara er blevet 2 år.... og da hun skulle have en kage med i vuggestue kom hendes mor med store våde hundeøjne og spurgte om jeg ikke ville lave en....det ville jeg selvfølgelig gerne.
Det blev min sædvanlige chokoladekage. Den er rigtig god til børn fordi den ikke er for kraftig i smagen og holder sig god fugtig og blød.

Jeg syntes faktisk selv den blev rigtig dejlig....særligt fordi jeg selv er helt pjattet med Hello Kitty.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar