Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

torsdag den 24. oktober 2013

Lidt lemoncurd rester og marengs

Da jeg havde noget lemoncurd tilovers fra denne opskrift, som jo ikke sådan skal gå til spilde.
Lavede jeg disse cupcakes. Da de var afkøltet gravede jeg et lille hul i toppen og fyldte ud med resten af lemoncurden. Som frosting lavede jeg en simple marengs der lige kom lidt i ovnen, så den fik lidt farve.

De blev dejlige og friske......


1 kommentar: