Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

lørdag den 9. februar 2013

Babyshower assistance

Det er jo godt at man kan melde sig til at tage med til et babyshower, når man så kan få sin veninde til at lave kagen :)


Den er lavet af denne chokoladekage og med denne jordbærcreme inden i.
Frostingen er en af dem jeg altid har været lidt nervøs for - swiss meringue buttercream - men da jeg endelig fik knækket koden AT BRUGE KOLDT SMØR så gav det hele mening - lige meget hvad der står i andre opskrifter. Det tager tid at lave den, men det er det hele værd.

Opskriften er her bare uden jordbær i.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar