Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

lørdag den 9. februar 2013

Til en rigtig badesmølf

Min gode kollegas dreng fyldte år og de havde lavet en skøn invitation med et billede af ham i vandet. Så han skal selvfølgelig have en kage med vand på.


Kagen er en denne basis vaniljekage men et lag jordbærcreme og nougatcreme,

Vandet er lavet af piping gel og mørkeblå farve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar