Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

lørdag den 16. april 2011

Italienske supermarked

Så tog vi en tur i det italienske supermarked. Unger syntes det var en super sej butik fordi de blev stop fodret med alt muligt. Det gjorde forældrene også!

Jeg fik købt nogle skønne ting. Blandt andet:




Cannolirør. Jeg har været helt vild for at prøve den klassiske italienske dessert. Nu fik jeg endelig fat i rørene og så mangler jeg bare gæsterne :). De skal bruges inden august. Så mon ikke det lykkes.




Så kunne jeg slet ikke stå for denne; Risotto med trøffel. Need I say more?!




Og så denne lille flaske guld. Balsamico med blåbær. Det smagte helt helt fantastisk.

Så var da alle de andre ting vi fik slæbt hjem, men de kommer nok i spil senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar