Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

torsdag den 9. februar 2012

Et lille tip med hatten......

..... har jeg fået af Grydelappen og kvitterer med at mange tak! Det er altid rart at få et lille vink om at der er nogen der ser det man laver OG at der er andre foodies ude i verden.

Sammen med den vandrepokalen kommer dette skønne billede:
Og en lille opgave:
1. At linke award-giveren (tjek)
2. At vise det skønne billede (tjek)
3. At give awarden videre til 5 blogs med mindre end 100 followers (kommer her)

Notesblog
Cakeateer
viva-italia.dk
Brændstof
Stinna's søde tand

4. Svare på 5 spørgsmål:

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Det gjorde jeg fordi jeg ikke kunne lade være. Jeg elsker at stå i køkkenet og jeg elsker at dele det med andre. Så det er vel en ny form for italiensk mama....online.

2. Hvilke blogs følger du?
Jeg følger rigtig mange faktisk. Elsker at kigge på mad og kageblogs og få inspiration, men bestemt også indretning.

3. Favoritfarve(r)?
Regnbue ;)

4. Favoritfilm?
Jeg er meget begejstret for alle Nancy Meyers film fordi hun har en helt speciel måde at skildre kvinder på og der er ALTID mad i hendes film og så er jeg jo Jane Austen fan helt ind i hjertet.

5 Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
Jeg vil bare gerne rejse. Jeg drømmer mere om at se specifikke steder end lande. Men Italia, Italia er jo skønt!! Og jeg har altid drømt om at se lavendelerne blomstre i Provence, se efteråret i New England. Ja, jeg kunne blive ved.

1 kommentar:

  1. Tak for din award! Den var røget i mit spam-filter.. øv :-) Har desværre i mellemtiden selv linket til andre blogs.. Men vil helt sikkert kigge rundt her :-) igen .. tak for awarden!

    SvarSlet