Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

torsdag den 30. august 2012

Til Lærke

En af mine dejlige veninder har fået en lille pige som hedder Lærke. Hun er en rigtig charmetrold og da de skulle holde navngivningsfest for hende, på den nok varmeste dag i sommeren 2012, spurgte de om jeg ikke ville lave to kager til hende.

De blev en del af et fabelagtigt kagebord og en dejlig fest.
Denne kage er chokolade/jordbær kombinationen.



Og denne er citron og Mascarpone som du kan se her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar