Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

lørdag den 19. november 2011

Ikke kage men comfort food

Jeg bevæger mig lidt udenfor min komfortzone og kommer med denne opskrift på hjemmelavede kyllingenuggets.... Fordi den åbenbart har en beroligende effekt...... lissom kage.

Så her er den:

Kyllingebryst i mundhappere
Rasp med krydderier efter smag (her har jeg brugt salt og cayennepeber)
Smeltet smør (rigeligt)
Knuste Corn Flakes




Så er det ellers at vende først i rasp, så i smør (husk at dryppe af) og sidst i de knuste Corn Flakes.




I varm ovn på 200 grader i 20 min. så er de perfekte og meget hurtigt væk. Så husk at lave ekstra. Det her er svarer til alm. pakke kyllingebryst.



Kom igang. Familien vil elske det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar