Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

mandag den 22. august 2011

Plastik fantastisk

I torsdags var jeg så kæk at holde et Tupperware party....man kan sige meget om plastificerede amerikanske produkter, men Tupperware holder hele vejen.
Pigerne ( ja der var jo ingen drenge der ville lege med) fik disse cookies og nogle faktisk helt skønne jordbær cupcakes.

Cupcakes
170 gr mel
½ spsk. bagepulver
et nip salt
115 gr smør
225 gr sukker
1 sk vanilje
2 æg
1 æggehvide
1,2 dl mælk
Jordbær i små stykker - efter smag

Bland mel, bagepulver, salt og vanilje i en skål.
Pisk sukker og smør sammen. Pisk æg og æggehvide i et af gangen.
Tilsæt melblandningen og mælken af to omgange.
Vend forsigtigt jordbærerne i.

Bag dem i en varm ovn ved 180 grader i ca. 25 min.

Frostingen er denne med lidt lyserød farve i og jordbær på toppen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar