Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

lørdag den 10. december 2011

Mickey Klubhuskage til Christian

Christians storebror fik denne Ben 10 kage til sin fødselsdag.... og det kan man jo ikke stille sig tilfreds med. Så der lå en fast bestilling inde på en Mickey kage til hans fødselsdag.

2 kommentarer:

  1. hejsa Maria...
    Hvor er det bare en super flot kage, har en lille dreng der bliver 3 år nu her og han ville elske at få sådan en kage, må jeg spørge hvor du har købt kageprintet?
    mange hilsner fra Marlene

    SvarSlet
  2. Hej Marlene,
    Jeg kan desværre ikke finde det præcise billede igen. Men jeg syntes at disse sider har nogle gode udvalg:
    http://specialkoebmanden.dk/search/?q=mickey
    http://www.alttilkager.dk/group.asp?group=119

    Held og lykke med det!!

    SvarSlet