Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

tirsdag den 20. september 2011

Chokolade Whoopie pies

Jeg kan ikke lade være med at lave dem fordi jeg er så glad for min fine hjerteform.
Woopie pies er denne opskrift og fyldet har jeg farvet med lidt lilla.

Fyld
350 gr blødt smør
2,4 dl vanilje kagemix
520 gr flormelis
1-2 spsk mælk

Pisk smørret luftigt og tilsæt flormelis og kagemix. Tilsæt til sidst mælken indtil du får den rigtige konsistens.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar