Her vil jeg dele min passion for kager, lækkerier og comfort food. Jeg håber, at I vill kigge med og føle jer inspireret til at komme i køkkenet og kaste jer ud i nogle af opskrifterne. Jeg hjælper gerne med råd og forslag og skulle I have lyst til at jeg skal lave noget til en særlig lejlighed skal I bare skrive, så finder vi også ud af det.
- Maria

"Let's face it, a nice creamy chocolate
cake does a lot for a lot of people;
it does for me"

Audrey Hepburn

tirsdag den 20. september 2011

I dag er det min fødselsdag hurra hurra huuuurraaaa

SÅ blev det endelig min fødselsdag og det store kageorgie skulle skydes igang.
 Menuen stod denne gang på:
- Jordbær / creme cheese trøfler
- Brombær / mørk chokolade trøfler
- Citron / hvid chokolade trøfler
- Chokolade whoppie pies med "cake mix" smørcreme
- Hindbær cookies
- Hindbær / cheese cake cupcakes
- Devils food kage med hvid chokolade smørcreme
- Citron kage med mascarponecreme
- Peanut butter cake pops
- Pølsehorn
- Hjemmelavet sandwich med roastbeef og smøreost/agurk

Der var ikke meget tilbage da festen var omme...så enten var der ikke nok eller også kunne mine dejlige gæster godt li' det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar